2010-07-24

Det lysande livet

Dagarna går. Jag låter dimman ta sig allt längre in i medvetandet. Om en vecka börjar cirkusen igen. För första gången ser jag fram emot det. Flytt på jobbet. Nya arbetsuppgifter. En utmaning.

Familjen mår bra. Vi är fyra nu. Lille R visar sig allt mer varje dag. Temperament, humör, ett leende.

Skrivandet går framåt. Black Coffee kommer att växa i höst känns det som. Både magasinet och den här bloggen. Inspirationen kryper på mig som en katt om natten. Det kliar i fingrarna. Och jag vill skriva om musik igen så det är tur att man har nätverket kvar. När jag vill får jag leka musikjournalist. Det dimper ner nya skivor regelbundet i brevlådan. Man får prata med coola människor.

Just nu är livet rätt fantastiskt.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar att läsa dina bloggar! De gör mig glada!

    SvaraRadera
  2. Och jag blir glad när andra blir glada av det jag skriver.

    SvaraRadera