2012-06-18

Bygger ett imperium


Jag gjorde comeback i närradion för snart ett år sedan. Två säsonger med Pipeline103,7 har det blivit där jag och Alex grävt och rotat i rockhistorien efter Riffets sanna ansikte. Det är kul. Nu har vi en helt egen förening för de fortsatta sändningarna det kommande året.

Radion har stulit lite av energin för att skriva om musik på Slavestate.se. Så jag trappar ned på det nu men stänger ingen dörr. Dessutom så vill jag skriva om musik också. Därför utvecklar vi varumärket Pipeline med en liten bilaga på nätet. Vi kallar den Pipeline Fanzine och den drivs helt och hållet av lust. Oregelbundna uppdateringar med nördiga texter om allsköns rockmusik gammal som ny. Min plan är också att bjuda in gästskribenter som kan fördjupa sig i olika obskyra genrer, detaljer och musikaliska upplevelser.

Väl mött där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar